Sökes; energi.

Vill skrika rakt ut hur uttråkad jag är. Finns inget tråkigare än att sitta hemma en hel helg plus måndagen ensam. Okej Jesper var såklart hemma men han är inte så poppis när han hoppar på mitt huvud halv sex på morgonen. Det är en hård start på dagen och sånt håller i sig. Känner inte för nåt, men samidigt vill jag göra saker. Borde göra saker hemma men energin finns inte. I stället sitter man och muttrar äver att man inte har nåt att göra och att man inte orkar göra nåt. Som en ond cirkel. Tråkigt är vad det är och jag hatar det..

Skönt att jag har jobbat idag. Tror jag och Jesper äter ute idag. Det är vi värda efter en tråkig helg.

Höj


Kommentarer
Postat av: Malin

Finnes; hos dig själv! Du måste bara komma ihåg att du har den och plocka fram den. I know it! För övrigt väntar jag fortfarande på mail.

2009-09-22 @ 21:12:04
URL: http://passopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0