Åh, denna dag.

Jag är verkligen en värdelös bloggare. Men det händer som ingenting. Var barnledig hela förra helgen och då blev det en tvådagars. Trevligt. Bara synd att man ska va så trött. Ibland känner man sig som en gammal kärring. Denna vecka har rullat på. Var på leos lekland i onsdags med Emma, Lina och Antonia. Det var klockrent för förutom de fyra lekande barn som vi hade med oss var det bara tre andra barn. Så barnen fick härja fritt och vi mammor fick softa. Kan det bli bättre?

I helgen är det jobb. Drygaste passet idag, 8-17.30. Är redan less. Men dagen började bra. Jesper sov hela natten i sin säng och det första han sa när han vaknade va "mamma, jag har sovit gott." Jag också. Värdesätter alla ensamma nätter. Annars händer inte så mkt. Det rullar på..

Höj

Kommentarer
Postat av: Malin

Posta något kul till:

International House

Malin Bergström

8 rue Tonduti de l'Escarène

06000 Nice

France



Och ja, det är klart det ordnar sig. Om inte, så kan vi sätta oss och göra några fat, kamrat. Åh I miss you. Jag har också blivit en gammal kärring som går hem när alla andra fortsätter ut. Men det gårr bra. Man får göra så.

2009-10-24 @ 13:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0