Stadsluft.

G offrade en halv jaktdag så vi kunde åka till stan i lördags. Det var roligt tycker jag. Shoppar skor åt Jesper, men inga åt mig själv. Fick inte ens titta för G. Varför ser man alltid tusen saker man vill ha när man är så fattig så man knappt kan köpa mat? Men vi kostade ändå på oss en bio, bröllopsfotografen. Bra film tycker jag. Tror jag ska flytta till värmland. De har så härlig dialekt.

Hela veckan är annars tom. Inget jobb förrän fredag. Vad ska jag göra? Kanske åka till stan? Har då fått tillbaka min bil från verkstan så jag kan ta mig vart jag vill. Älskar verkligen min bil. Vi får se hur vi gör..

Ha en trevlig vecka allihopa.



Lillbonden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0