Jag ser det snöar.

Idag när jag och Jesper klev upp var det vitt på marken. Äntligen. Och det verkar som att det inte vill sluta. Men vi gillar snön. Blir ju lite mer julstämmning då. Ställde fram mina två adventsljusstakar igår. Inge mer julstök här inte. Är ingen julstökmysmänniska.

Imorgon är det december. Det blir en bra månad. Jag och G åker bort en helg till Sundsvall och firar våra fem år tillsammans. Mysigt. Alla kommer hem så vi kan mysa tillsammans. Så jag räknar ändå med mycket mys i december.

I veckan är jag ledig hela veckan till på lördag. Inte bra för ekonomin. Åker till stan imorn och blir där några dagar. Så på så vis är det ju bra att vara ledig. Så om någon vill hänga är det bara att höra av sig..

Nu ska vi ut i snön. Det gillar vi.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi måste defenitivt styra upp något snart. Jag funderar också på att åka till stan nån dag i veckan, onsdag kanske, och börja julhandla lite. Ha det gött!

2009-11-30 @ 10:36:54
URL: http://aliceochemelie.blogg.se/
Postat av: Lina

Mammaträff hos Mott på Onsdag, kom dit!!

2009-11-30 @ 15:39:13
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0