Aj,aj, men så samtidigt skönt.

Träningsvärk gör ont. men det är ju så skönt samtidigt. Var på gymmet igår. Fick lära mig några nya övningar och det känns idag. Men jag gillare. Har sagt åt mig själv att jag ska ta mig dit minst två dagar i veckan. Det borde jag klara. Vill nog se det som första dagen på mitt nya liv. Nu jävlar ska jag vara duktig. Heja mig.  

Idag har jag haft några timmar lugn och ro. Sätter verkligen värde på att få vara helt själv. Fick sova ut (när gjorde jag det sist?), har donat på i mitt eget tempo. Satt mig faktiskt och läste ur min evighetsbok. Har läst ur den sen i våras men nu är det bara hundra sidor kvar. Må jag klara det innan året är slut. Det har bara varit så skönt idag. Fler sådana dagar åt mig.



Ibland är det skönt att bara vara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0