vilket slit!

Det är slitigt att slita bort tapeter och vi har slitit med att packa ur och packa ihop och det kommer bli slitsamt att torka lägenhten. När saker försvinner kommer otrevliga överraskninghar fram. Vi är ju två slusk, helt klart. Men det är samtidigt väldigt roligt. Snart är första rummet tapetserat och jag är mer än nöjd. Det magonda har släppt och jag känner mig lugn igen. Detta blir bra. Fast hest skulle jag bara vilja knäppa med fingrarna och allt var på plats, men jag har försöktt och det hjälper inte. Måste redan göra ett avbrott imorgon eftersom jag ska spela match. eller spela och spela, sitta på bänken på match. Suck.
Men jag väljer att fokusera på det positiva. Som att Sara kommer hem den 20dec och att vi har fått äran att hämta henne halv 6 på morgonen. Och på att Jesper är så söt och snäll.

Förlåt Jossa att jag är dålig att lägga upp bilder på jeppe, men det gick inte sist jag provade. Ska försöka bättra mig..

Åh ,skulle kunna döda för ett glas julmust.

Nu ska vi gå och sova i vårt hus! Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0