Magkatarr!?

Två nätter före i natt haf jag vaknat med fruktansvärd magont. Känns som jag är hungrig och måste gåpå toa samtidigt och känner mig yr och förvirrad. Stressar upp mig för allt som måste göras nu. Det är inte riktigt likt mig. Var till och med tvungen att gå tidigare från träningen för magen vred dig i smärtor. Men idag känns det bättre. Fast det har varit full fart sen tidig morgon. Först besiktning, som mercan gick igenom, thank god. Satt och ammade inne på bilprovningen. Kändes inte riktigt okej. Men vad skulle jag göra eftersom vi skulle va hos fotografen kl 9. Jeppe skötte sig som alltid galant och vi fick några söta bilder. Hem med J, snabb lunch sen tillbaka in till stan med mamma. På jakt efter gardiner och andra saker till huset gjorde ersboda, expo och Strömpilen. Hittade mkt men inte så mkt garndiner. Men det får vi lösa senare. Kom just hem och nu är jag så trött. Vill bara lägga huvudet på kudden.. Tror nästan jag gör det.

Imorgon bär det av hemåt och städningen och rivning av tapeter sätter igång på riktigt. Händer verkligen saker nu. Måste nog lugna ner mig och sluta stressa. Måste ju tänka på magen.

So long.

Kommentarer
Postat av: Lainen

Welcome to Lainen-land. :P Näe, hoppas det bara är nåt tillfälligt med magen. Testa lite Samarin/Novalucol/Link och se om det hjälper litegrann.
Och när får man se bilderna på Jeppe? Känner att jag inte har träffat killen på ett tag. Har inte träffat dig heller, men jag tror du ser ganska likadan ut. :P Han däremot är lömsk, kommer nog att se helt annorlunda ut nästa gång jag ser honom!

2007-11-22 @ 20:32:00
URL: http://jossilainen.blogspot.com
Postat av: Malin

Blir det inflyttningsfest à la den på Mariehem eller? Jag står för att torka mig i ansiktet med disktrasan! Näe, skämt åsido. När passar det att jag kommer och hälsar på egentligen?

2007-11-22 @ 23:40:59
URL: http://www.passopp.blogg.se
Postat av: Anonym

Eyyy Emma! Ingen magkatarr nu, sluta upp och stressa! :) Vilken spännande period ni är inne i nu! Hoppas allt går bra med huset och att ni kommer att trivas. Kul att du är igång med innebandyn igen! Hälsa Gurra och Jepson och ta hand om dom, och framförallt ta hand om dig själv! Många kramar! /C

2007-11-24 @ 09:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0