Kort besök.

Blev bara en dags besök i Holmsund denna vecka. Så nu bär det av hem igen. Har hämtat bilen på vekstaden. något som fick det att svida ordentligt i plånboken. Nästan så det ekar. Pengar kan verkligen göra en glad, men också ledsen. Eller det är väl mer bristen av dem som gör en ledsen. Tur att man har snälla släktningar som gör vad de kan för att hjälpa en, tex att köpa en ny bilstol till J var en stor hjälp. Ska försöka be G att vi kan använda lite av våra lånade pengar till att köpa gardiner och lite andra småsaker. För jag tycker faktiskt att sånt är viktigt. Det gör att man trivs. Och jag vill verkligen trivas. Men vi ser ju mkt saker olika så det gäller att jag står på mig och inte låter han vinna. Det brukar ju bli så. Jag är så vek.
Nu ska vi alltså flytta. Packa ihop det vi har och flytta. Det blir tredje gången för mig på ett och ett halvt år. Tänkt vad mycket som har hänt under den tiden. Hade aldrig förutspått att jag skulle befinna mig här när jag flyttade ihop med två fiskmåsar förra året. 

Söndag är en speciell dag. Det är första dagen som J och G ska vara ensamma hela dagen. Själv ska jag till Skellefteå och spela match. Men de klarar sig nog. Känns bra att lämna han till G. Får alltid lite dåligt samvete när jag lämnar bort honom till andra. Det är på tiden att de hänger tillsammans.

Sen kan jag inte sluta glädjas när man läser om alla som har bokat hemresa till jul. Ska bli så underbart att träffa alla som flytt Umeå. Soffe, Sara, Fridorna, Johanna. Ni är så välkomna hem!

Kommentarer
Postat av: Lainen

Jag kommer inte hem till jul. :(

2007-11-17 @ 11:50:57
URL: http://jossilainen.blogspot.com
Postat av: Malin och Namita

JA! Stå på dig. Klart ni ska ha lite nya gardiner och sånt kul :)

2007-11-17 @ 12:45:18
URL: http://www.passopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0